ICOBox zebrał równowartość 3200 Bitcoinów w ramach szybko nabierającego tempa programu sprzedaży tokenów ICOS. Kilka dni wcześniej ICORating – niezależna agencja ratingowa wystawiła wspomnianemu ICO ocenę pozytywną.  

ICOBox uruchomił swoje ICO 15 sierpnia i zebrał do tej pory około 15 028 218,62 dolarów według danych wewnętrznych. Zajęło mu to trzy tygodnie. Właściciele tokenów ICOS otrzymują wraz z ich nabyciem możliwość wsparcia nowych projektów – obiecujących, ale niedofinansowanych. Przychody ze sprzedaży tokenów mają umożliwić nawet 800 startupom stworzenie ich własnych ICO w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Startupy te będą poddane wstępnej weryfikacji przez ICOBox, a ostateczna ich pula zdeterminowana zostanie przez głosowanie posiadaczy żetonów ICOS. Właściciele tokenów będą mieli też możliwość ich wymiany na tokeny wspartych przez siebie Startupów ze zniżką 75%. Wyselekcjonowane projekty będą mogły korzystać z infrastruktury ICOS bez dodatkowych opłat. W zamian będą przekazywać platformie ICOS swoje przyszłe tokeny wymienialne na tokeny ICOS w stosunku 4:1 (według wartości).

Jesteśmy pełni optymizmu w obliczu rosnącej popularności ICOS oraz liczby zgłoszeń, które otrzymujemy od startupów chcących uczestniczyć w programie” powiedział Mike Raitsyn, prezes rady nadzorczej i współzałożyciel ICOBox. „Dodatkowa pomoc w postaci pozytywnej oceny przez ICORating również bardzo mnie cieszy”.

Treść sponsorowana:

ICORating to agencja, która udostępnia inwestorom wyniki swoich niezależnych analiz. Jej misją jest informowanie o podstawowych wskaźnikach firm organizujących ICO i ich prognozach. Założona w 2016 roku, ICORating nigdy wcześniej nie wydala pozytywnej oceny w ramach swojego kompleksowego systemu ratingowego.

Fakt, że ICOBox jako pierwszy zyskał pozytywną ocenę, świadczy o niezrównanej załodze, modelu biznesowym i potencjale projektu ICOS.

Cieszymy się, że popularność ICO zaczyna przyciągać wysokiej próby projekty takie, jak ICOBox” powiedział Dmity Filatov – założyciel agencji ICORating.

25 Sierpnia Agencja wydała oświadczenie: „Polecamy udział w ich ICO, jeśli zgadzają się Państwo z polityką firmy, jesteście Państwo w stanie zaakceptować ewentualne ryzyko i wziąć czynny udział w procesie rozwoju projektu”.

O ICOBox

Założony w 2017 roku, ICOBox świadczy usługi projektom chcącym oferować swoje produkty i usługi w ramach ICO. Usługi oferowane są po niezmiennej cenie. W ramach wspomnianych usług, ICOBox oferuje techniczne, prawne i marketingowe wsparcie. Projekt został stworzony przez trzech wizjonerów blockchaina: Nicka Evdokimova – współzałożyciela SeoPult, byłego prezesa zarządu AdInTop oraz prezesa zarządu Cryptonomos, Mike’a Raitsyna – wieloletniego przedsiębiorcy oraz Anara Babaeva – Dyrektora ds. Marketingu Online w Cryptonomos. Szczegółowe informacje dotyczące ICOBox dostępne są na http://www.icobox.io, pytania można kierować na adres adres info@icobox.io. Swoje propozycje ICO można zgłaszać tutaj:  

https://cryptoform.typeform.com/to/zzXaZo.

O ICORating

ICOrating to agencja ratingowa zajmująca się tworzeniem oraz upublicznianiem niezależnych analiz produktów rynku ICO oraz blockchain. ICORating wyznacza standardy ocen opartych na blockchainie firm planujących ICO (Initial Coin Offering). Szczegóły na temat ICORating oraz oceny ICOBox dostępne są na  http://icorating.com/