Reklama:

Ekonomia. Krótka historia

Partnerzy Serwisu:

Quark
Polskie Stowarzyszenie Bitcoin

„Czas myśleć o cyfrowym dolarze”. Podsumowanie tygodnia #302

Donald Trump wyrażał się na temat kryptowalut sceptycznie, okazuje się, że ma w swoim otoczeniu bardziej otwarte na nowe technologie osoby.

18 lutego 2020 | 11:14

Powracamy z kolejną odsłoną naszego podsumowania tygodnia. Co działo się w świecie Bitcoina?

„Czas myśleć o cyfrowym dolarze”

Choć sam Donald Trump wyrażał się nt. kryptowalut sceptycznie, okazuje się, że ma w swoim otoczeniu bardziej otwarte na nowe technologie osoby. Mowa o Judy Shelton, która jest doradczynią prezydenta ds. gospodarki.

„Potrzebujemy cyfrowej waluty […], ale raczej, aby pomóc zachować prymat dolara na całym świecie”

– powiedziała Judy Shelton.

Czy oznacza to otwarcie się Białego Domu na blockchaina i kryptowaluty?

Źródło: Cointelegraph 

Samsung Galaxy S20 a kryptowaluty

Okazuje się, że nowa seria smartfonów Galaxy S20 będzie obsługiwała kryptowaluty. Jak na razie potwierdzono chodzi o Bitcoina (BTC) i Ethereum (ETH). Informacja na ten temat została opublikowana na oficjalnym portalu internetowym Samsunga. Galaxy S20 zostanie też wyposażony w aplikację Blockchain Keystore.

Źródło: Daily Hodl

Indie zagłosują za pomocą blockchaina

Indie to kolejny kraj, który może zagłosować za pomocą blockchaina. Nie chodzi tylko o zwiększenie wiarygodności elekcji, ale bardziej o to, że blisko 30 proc. wyborców nie mogło tam wziąć udziału w wyborach z powodów logistycznych. 

Komisarz ds. wyborów Sunil Arora powiedział:

“KE współpracuje z Indian Institute of Technology, Chennai, w celu opracowania systemu blockchain, który pozwoli wyborcom zarejestrowanym w dowolnej części kraju korzystać z wyborów”.

Źródło: News.Bitcoin.com

FC Barcelona z własnym tokenem

FC Barcelona łączy siły z Chiliz (CHZ) i Socios.com. Dzięki nowej współpracy token Barca Fan (BAR) umożliwi teraz kibicom klubu udział w sondażach i ankietach na Socios.com, aplikacji mobilnej do głosowania i nagradzania fanów przez Chiliz.

„Z dumą witamy Chiliz w rodzinie Barcy, jako nowego globalnego partnera. Ta umowa da nam szansę na prowadzenie innowacyjnych działań marketingowych i partnerskich, z wyraźnym naciskiem na branżę cyfrową, aby zintegrować klub z naszymi fanami na całym świecie”

– ogłosiło partnerstwo.

Źródło: Chiliz.com

Reklama:

Quark