Ticketmaster będzie emitował bilety NFT. Podsumowanie tygodnia #429
Jak co tydzień podsumowujemy to, co działo się na rynku w ciągu ostatnich paru dni.
Ticketmaster emituje NFT
Ticketmaster, czyli firma, która jest globalnym dystrybutorem biletów, chce ofertować bilety NFT. Sugeruje to niedawna oferta pracy Ticketmastera dla menedżera produktu ds. narzędzi do obsługi biletów NFT. Ogłoszenie ujawnia zamiar firmy, aby wprowadzić na rynek produkty korporacyjne oparte na NFT. Jak dodano w opisie, „we wszystkich kategoriach treści, w tym w sporcie i muzyce”.
Źródło: Linkedin
Hongkong liderem pod kątem adopcji kryptowalut
Okazuje się, że zgodnie z badaniem, jakie opublikowano na forexsuggest.com to Hongkong jest liderem, jeśli chodzi o adopcję kryptowalut. Region otrzymał wynik 8,6 punktów na 10. Złożyły się na to lokalne regulacje, liczba bitomatów i zainteresowanie społeczeństwa kryptowalutami.
Na drugim miejscu znalazły się USA, zaś na trzecim Szwajcaria.
Pozostałe kraje, jakie znalazły się w rankingu to m.in. Gruzja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rumunia, Chorwacja czy Czechy.
Źródło: forexsuggest.com
Powstaje stacjonarny sklep poświęcony Web3
W Nowym Jorku wkrótce zostanie otwarty pierwszy sklep poświęcony kryptowalutom i technologiom Web3. Sklep będzie nosił nazwę Solana Spaces i będzie zlokalizowany w Hudson Yards. Jak sama nazwa wskazuje, powstał we współpracy z Solana Foundation, czyli fundacją, która stoi za blockchainem o tej samej nazwie.
W naszym sklepie dowiesz się, jak działa Solana i czym jest Web3. Założymy wraz z Tobą portfel, pomożemy kupić NFT i poprowadzimy Cię przez Twoje pierwsze transakcje on-chain
– podano na koncie na Twitterze Solana Spaces.
Źródło: Twitter
Miami będzie miało swoje NFT
Miami będzie emitować swoje NFT. Chodzi o serię ok. 5 tysięcy NFT stworzonych przez lokalnych artystów. Właściciele tokenów będą mieli też dostęp do programu Mastercard „Priceless Miami”.
Pomysł skomentował burmistrz miasta Francis Suarez:
– Miami znalazło się w czołówce rewolucji Web3 i będziemy nadal wykorzystywać tę technologię do wspierania naszej działalności poprzez przyciąganie nowych firm, kapitału oraz świadczenie usług dla naszych mieszkańców i gości. Jednocześnie możemy wykorzystać to podejście do wspierania lokalnych artystów i organizacji charytatywnych – powiedział.
We are thrilled to partner with @FrancisSuarez, @VentureMiami, @Mastercard & @Salesforce to help bring the @CityofMiami into #web3!
— TIMEPieces (@TIMEPieces) July 28, 2022
This initiative will support local artists & charities in Miami in unprecedented ways!
Learn more ⤵️https://t.co/G8Sp35FLtz